Powered by Jasper Roberts - Blog

9/10/2010

Sałatka ze smażoną wątróbką i radicchio




Taką samą sałatkę jadłam w Absyncie u Kręglickich. Ponieważ nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych do zrobienia (przynajmniej jeśli chodzi o gotowanie), postanowiłam ją odtworzyć. Wyszła bardzo dobra.


30 dag kurzej wątróbki

cebula czerwona

sałata radicchio

sól

ocet balsamiczny (kilka łyżek)

łyżka miodu

łyżeczka musztardy

pół szklanki oliwy

pół cytryny


Wątróbkę dokładnie umyć, pokroić i usmażyć razem z cebulą na oliwie z oliwek. Po chwili wlać ocet balsamiczny, doprawić solą i smażyć około 10 minut (do momentu aż ocet wyparuje).

Przygotować sos: wycisnąć sok z cytryny, wymieszać z oliwą, dodać miód i musztardę.

Pokroić radicchio, wymieszać z ciepłą wątróbką i cebulą, polać sosem.



2 komentarze:

  1. Bardzo to kolorowe! Wygląda całkiem apetycznie:) Chętnie bym spróbował! Twój blog powoli zaczyna przekonywać mnie do wątróbki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja luuuuuubię wątróbkę! Z radicchio nie próbowałam, do zapamiętania!

    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń