Powered by Jasper Roberts - Blog

9/04/2010

Czekolada do picia z piankami









Kakao, gorzka czekolada, spienione mleko i pianki! Mieszanka wybuchowa, z której powstaje przepyszny napój. Nie trzeba nawet dodawać cukru bo pianki pod wpływem gorącego mleka pięknie się topią i osładzają czekoladę.

pół tabliczki czekolady gorzkiej
2 łyżeczki kakao
2 szklanki mleka
mini pianki Marshmallow
s


Mleko wlać do garnka, zagotować. Dodać czekoladę, poczekać aż się rozpuści. Trzepaczką ubijać mleko z czekoladą aż powstanie piana. Do kubka wsypać kakao i zalać mlekiem z czekoladą. Na wierzch wrzucić kilka pianek. W razie konieczności dodać cukier.


4 komentarze:

  1. szał! normalnie... rewelacja!
    cudowne zdjęcia, wspaniały pomysł i ciekawy efekt. dla mnie bomba ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/04/2010

    Świetny pomysł z tymi piankami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam gotową w sklepie w niebotycznej cenie - jesteś genialna, w życiu by mi do głowy nie przyszło, żeby zrobić ją samemu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, ja też widziałam, wprawdzie belgijską, ale cena zwaliła mnie z nóg i podziękowałam.

    OdpowiedzUsuń