Powered by Jasper Roberts - Blog

9/08/2010

Mini galettes z owocami





W zamrażalniku znalazłam resztki kruchego ciasta. Na parapecie jakieś owoce. Wybór padł na galette – "rustykalną tartę od niechcenia". Ja postanowiłam zrobić kilka małych, żeby wykorzystać różne owoce.

gotowe kruche ciasto lub z tego przepisu - KLIKNIJ TUTAJ
dowolne owoce
jajko
cukier

Ciasto rozwałkować i wyciąć kółka, położyć na środek owoce, brzegi zawinąć do środka. Ciasto posmarować roztrzepanym jajkiem, owoce posypać cukrem. Piec 25 - 30 minut w 180 stopniach.


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcie! Niestety nie mam kruchego ciasta, więc zrobienie tego będzie musiało poczekać;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie galettes bardzo lubie. Nie dosc, ze swietnie wygladaja to do tego doskonale smakuja. Sama robilam jakis czas temu z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny blog! Taki z jajem, innny! Bardzo mi sie tu podoba i liczę, że nie stracisz zapału do blogowania :)

    Z przyjenością będę tu zaglądać!

    Pozdrawiam ciepło i oglądam dalej.

    OdpowiedzUsuń