Powered by Jasper Roberts - Blog

12/11/2010

Guacamole






Guacamole to tradycyjny sos na bazie awokado pochodzący jeszcze z kultury Azteków. Ten cudownie zielony dip smakuje wspaniale jako dodatek. Ja lubię smarować nim grzanki. Jego energetyczny kolor przenosi mnie wprost do gorącego Meksyku.

dojrzałe awokado
pomidor
pół cebuli czerwonej
chili
sok z limonki
sól
kolendra

Awokado przekroić na pół, łyżką wybrać środek, rozgnieść widelcem, dodać sok z połowy limonki, pokrojonego pomidora, cebulę, chili i kolendrę, doprawić solą. Wymieszać.

5 komentarzy:

  1. dzięki Tobie poczułam się jak podczas lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... guacamole uwielbiam w każdej postaci, mam jeszcze jedno awokado więc chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię i to bardzo;) cudownie apetyczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, jak ja dawno go nie jadłam! ostatnio chyba latem!
    pora nadrobić :) dziękuję za przypomnienie!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... jakie wiosenne kolory! Uwielbiam guacamole własnie dzięki tym rozweselającym, kolorowym składnikom. Ja jeszcze dodaję czosnek. Gratuluję ciekawego bloga i niebanalnych zdjęć!!

    OdpowiedzUsuń