Powered by Jasper Roberts - Blog

12/27/2010

Sałatka z granatem





 



Po długich przygotowaniach, przyrządzaniu świątecznych potraw, kupowaniu prezentów i sprzątaniu, Święta minęły (jak co roku) błyskawicznie. Przyjemne świąteczne obżarstwo zapewne gdzieniegdzie nadal jeszcze trwa, lecz można już zacząć przygotowania do menu lżejszego i zdrowszego. Sałatka z trzech sałat i granatu to idealne dietetyczne danie na okres poświąteczny.

 
radicchio sałata
cykoria
granat
parmezan (opcjonalnie)
sos:pół szklanki oliwy z oliwek, sok z połowy cytryny, łyżeczka miodu, łyżka octu balsamicznego.

Zieleninę porwać na kawałki, posypać pestkami granatu, polać sosem.




9 komentarzy:

  1. A ja się zastanawiam wielokrotnie jak smakuje granat i brak mi odwagi, żeby spróbować...
    Ale skoro można z niego wyczarować tak prostą sałatkę, to może pora się przekonać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6/20/2012

      Arven a z mandarynką też mialas taki problem?

      Usuń
  2. Lubię takie proste i kolorowe, lekki salatki. A granta faktycznie dobrze się sprawdza i wizulanie i smakowo o ile nie da się go za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja owoców granatu nie jadłam kilka lat. ale w sałatce bym się chętnie skusiła;) tym bardziej po śiwętach

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ach jak pieknie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne wygląda.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam ostatnio podobną sałatkę - też z granatem, ale trochę różniącą się składnikami od Twojej. W każdym razie sałata + granat to b. fajne połączenie przede wszystkim pod względem kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tu u Ciebie. Sałatka też mi się podoba, bardzo łatwa i oryginalna. Też (przynajmniej do Sylwestra...) chwilowo przerzuciłam się na lżejsze smaki, bo po Świętach nawet ja jestem gotowa zajadać się witaminami.

    OdpowiedzUsuń