Powered by Jasper Roberts - Blog

7/27/2011

Crostini z pomidorami, mozzarellą i bazyliowym sosem






Ostatnio moje posty dotyczyły na zmianę dań głównych i deserów, a od czasu do czasu każdy miewa ochotę na lżejsze menu, jakąś nieskomplikowaną przekąskę. Niedobór przekąsek na blogu naprawiam dzisiaj smacznymi crostini, które przygotować może każdy, niezależnie od zdolności kulinarnych. Odpowiednio podane są też fajnym daniem na różne przyjęcia, jak na przykład urodziny...*

1 bagietka
3 pomidory
mozzarella
ząbek czosnku
Sos:
 garść świeżej bazylii
1/4 szklanki oliwy
łyżka octu balsamicznego
s&p

Bagietkę pokroić, usmażyć na patelni grillowej, natrzeć czosnkiem. Pomidory sparzyć, obrać i pokroić w kostkę. Mozzarelle porwać na kawałki, umieścić na grzankach, dodać pomidory. Składniki sosu zblenderować i polać po grzankach.


*....a skoro mowa o urodzinach, to muszę wspomnieć, że wczoraj, 26 lipca, Love Affair on a Plate obchodziło swoje pierwsze urodziny! Chciałabym podziękować wszystkim (starym i nowym!) czytelnikom i życzyć sobie wielu kolejnych lat równie udanego blogowania;)


Dziękuję też wszystkim, którzy ostatnio przyznali mi wyróżnienia/nominacje (czyli Nikol, Kamili, Bistro mamie, CookingJMaggie).



Warunki zabawy:
1. Umieścić u siebie link do bloga, osoby która dała nominacje.
2. Wkleić powyższe logo na swojego bloga. 
3. Napisać 7 rzeczy o sobie   
4. Nominować 16 osób i poinformować je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.


Jeśli chodzi o wspomniane "7 rzeczy o mnie" to świetnie się składa, bo dopiero co miałam okazję powiedzieć trochę o sobie na stronie kuchnia.bobyy.pl. Muszę się bezwstydnie pochwalić, że strona ta ogłosiła mnie swoim Kucharzem Tygodnia (za co również jestem bardzo wdzięczna!) i zadała mi kilka pytań. Pytania i moje odpowiedzi możecie przeczytać TUTAJ.

Trudno mi wybrać kogo powinnam nominować. Świetnych blogów, które regularnie odwiedzam jest naprawdę mnóstwo i nie chcę nikogo pomijać, więc niech wszyscy, którzy to czytają i prowadzą bloga czują się przeze mnie nominowani!

15 komentarzy:

  1. Częstuję się urodzinową przekąską i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna przekąska, uwielbiam takie chrupiące, kolorowe grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje - zasluzylas na ten zacny tytul :)
    Twoje zdjecia sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, Kucharzu Tygodnia! I Wszystkiego Najlepszego dla bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne grzanki, zdecydowanie je uwielbiam :-)
    I gratuluję Kucharzu tygodnia ;-) i życzę sto owocnych lat bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnych, rownie owocnych lat pisania i gotowania!!
    Gratjlacje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna,szybka chrupiaca przekaska;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat z okazji rocznicy bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne przepisy, świetne zdjęcia, gdzie się podziewałaś, że dopiero teraz Cie odnalazłam w blogowym świecie ;)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Crostini super! Uwielbiam. I zdjęcia- piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja to kocham... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach, mi też się nigdy nie znudzi ten pomidorowo-bazyliowy romans na talerzu ... :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia7/28/2011

    Gratulacje!:) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie się prezentują!
    lubię podgryzać takie małe cuda:)

    OdpowiedzUsuń