Powered by Jasper Roberts - Blog

10/05/2011

Curry z dynią piżmową








W moim poprzednim poście wspomniałam o zakupie dyni piżmowej. Trafiłam na nią przypadkowo w małym osiedlowym sklepiku, gdzie nikt by się takiego skarbu nie spodziewał. Napisałam też, że pewnie niedługo pojawi się ona na blogu, a dzisiaj Wy również możecie ją podziwiać;) Musiałam się trochę pozastanawiać do czego wykorzystam tą ślicznotkę, ale w końcu postawiłam na curry. Moja dynia miała lekko słodkawy, orzechowy smak, który świetnie współgrał z mlekiem kokosowym, pastą curry i papryką. 

Dynie obrać, przekroić na pół, oczyścić z pestek i pokroić w kostkę. Smażyć na patelni, razem z cebulą, kurczakiem i pastą curry (około 10 minut), następnie dodać pokrojoną paprykę. Po 5 minutach wlać mleko kokosowe. Doprawić solą i sosem rybnym. Podawać z ryżem.



10 komentarzy:

  1. Curry, my love:) Piękna dynia, idealna, i te kształty:) Kupuję to curry w całości, jest w nim wszystko co kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, wyobrażam sobie jak to musi smakować:) Założę się, że jest pyszne!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zastosowanie dla takiej ślicznej dyńki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka ładna miseczka. Taka jaką w Charlotte mają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynia piżmowa - zabawne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. noooo,nie moglam sobie pojechac na urlop i nie zajrzec,co masz pyszengo z dyni :)super jedzonko,piekne fotki, pizmowej w tym roku jeszcze nie mialam,ale sezon sie zaczyna dopiero,nie ???
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością pyszne danie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto by pomyślał, że takie cuda można znaleźć w osiedlowym sklepiku! Efekty waszego spotkania z dynią niezwykle smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudo, uwielbiam curry, a z dynią musi być obłędnie pyszne!!!

    Pozdrawiam
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne danie, szczególnie że z dyni:-)

    OdpowiedzUsuń