Powered by Jasper Roberts - Blog

9/06/2011

Gruszkowo-selerowa zupa krem ze świeżym imbirem







Bardzo lubię jesień i nie mogę już się jej doczekać. Do spadających z drzew, kolorowych liści, zbierania kasztanów i wszelkich innych związanych z nią spraw mamy jeszcze trochę czasu, ale dzisiejszy post jest już trochę jesienny. Przepis na tą gruszkowo-selerową zupę znalazłam w Olive Magazine. Bardzo mi smakowała i była wyjątkowo przyjemna jako pewien przedsmak wszystkich nadchodzących jesiennych dań. Kiedy tylko sezon na warzywa dyniowate będzie w pełni będziecie mogli na pewno się ich tutaj spodziewać.
3 średniej wielkości gruszki
1 seler
0,5 litra bulionu warzywnego
2 szalotki
świeży imbir (około 1 cm)
sól

Do garnka wlać oliwę, podsmażyć pokrojone szalotki, seler i imbir. Po około 5 minutach wlać bulion i dodać gruszki. Gotować przez 20 minut aż warzywa staną się miękkie. Zmiksować i doprawić solą.



15 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super apetyczna zupa!
    I jestem szczerze oczarowana zdjeciami. Piekny minimalizm...

    pozdrawiam cieplo!


    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/06/2011

    o, robilam robilam i tez z Olive - pyszna jest!

    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pewna, czy ta zupa przypadlaby mi do gustu, ale zdjecia sa przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!!! i super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia9/06/2011

    Wygląda strasznie apetycznie! Podoba mi się ta pływająca gruszka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam już kiedyś surówkę z selera i gruchy, ale o zupie bym nie pomyślała- na pewno pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to jest zaledwie przedsmak to aż się cieszę na pełnię jesiennych smaków! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia! Zupa o bardzo ciekawym połączeniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. owoców w zupie jeszcze nie próbowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kombinacja smaków po prostu musi być świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te obrazki są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kminek9/09/2011

    Gruszka to mój ulubiony owoc, a seler też bardzo lubię. Takie owocowo-warzywne połączenie musi smakować niebiańsko! Chętnie ją sobie przyrządze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. BAJECZNA!
    Może dobrze, że już jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa propozycja, zupa podana z gruszką prezentuje się bosko :)

    OdpowiedzUsuń