Powered by Jasper Roberts - Blog

9/22/2010

Placki z cukinii



Kolejna potrawa z cyklu "szybko i łatwo". Jestem wielką fanką cukinii. Dużo fajnych rzeczy można z niej zrobić, to takie wielofunkcyjne warzywo.

2 cukinie
garść natki pietruszki

garść świeżej mięty
garść koperku
łyżeczka ostrej papryki

sól, pieprz
jajko

pół szklanki mąki

Cukinie umyć (ja jej nie obieram - lubię ten zielony kolor skórki w plackach), zetrzeć na tarce, dodać zioła, przyprawy, jajko i mąkę. Wymieszać, smażyć na oliwie.

6 komentarzy:

  1. cukinia, to jest to! a placuszków jeszcze z niej nigdy nie robiłam, więc najwyższa pora! Twoje prezentują się wspaniale, więc wypróbuję.

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie placuszki,a Twoje narobily mi smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze ich nie robiłam w tej wersji, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cukinię i uwielbiam wszelkiego rodzaju placuszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham pasjami takie cudeńka:) bardzo bardzo ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mniam :) cukiniowe placuszki uwielbiam ponad wszystko :)

    www.kuchcikowo.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń